Η ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Κ.Δ.Β.Μ. Α.Ε. σε συνεργασία με την ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΚΙΛΚΙΣ Μ.Ε.Π.Ε.-Κ.Δ.Β.Μ.
στο πλαίσιο της Πράξης:
«Επαγγελματική Κατάρτιση σε εργαζόμενους ΜΜΕ της Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς» η οποία εντάχθηκε στο ΠΑΑ 2014- 2020, στην Υποδράση 19.2.1.2 «Μεταφορά γνώσεων & ενημέρωσης σε ΜΜΕ αγροτικών περιοχών» στο πλαίσιο του Τοπικού Προγράμματος «Τοπική Ανάπτυξη με Πρωτοβουλία Τοπικών Κοινοτήτων (ΤΑΠΤοΚ), LEADER/CLLD Κιλκίς» της Ο.Τ.Δ. «ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΚΙΛΚΙΣ – Α. Α.Ε. ΟΤΑ» (ΑΝ.ΚΙ. Α.Ε.)
Υλοποίησε με επιτυχία το Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης
«Βασικές Αρχές Marketing Τροφίμων-Αγροτικών Προϊόντων, Σύγχρονο Marketing μέσω social media»
Το πρόγραμμα κατάρτισης περιλάμβανε 120 ώρες θεωρητικής κατάρτισης, 18 ώρες πρακτικής άσκησης (case studies) και 12 ώρες (2 εκπαιδευτικές επισκέψεις) σε εγκαταστάσεις μικρομεσαίων επιχειρήσεων του τομέα των τροφίμων και των αγροτικών προϊόντων. Τέλος, οι ωφελούμενοι συμμετείχαν στις εξετάσεις πιστοποίησης για την απόκτηση του Πιστοποιητικού «DIGITAL MARKETING-Υπεύθυνος Marketing Τροφίμων»
Οι ωφελούμενοι της δράσης ήταν 20 άτομα που απασχολούνται σε επιχειρήσεις μικρομεσαίας κλίμακας στον τομέα των τροφίμων και των αγροτικών προϊόντων εντός της περιοχής εφαρμογής του τοπικού προγράμματος, ήτοι όλης της Π.Ε. Κιλκίς εκτός της εντός σχεδίου περιοχής της πόλης του Κιλκίς και οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν και να εφοδιαστούν με όλες τις γενικές και ειδικές γνώσεις που είναι απαραίτητες για κατανόηση των εννοιών του μάρκετινγκ των τροφίμων και των αγροτικών προϊόντων, τις στρατηγικές σχεδιασμού του μάρκετινγκ, την ανάλυση των λειτουργιών και τα κανάλια εμπορίας, το ψηφιακό μάρκετινγκ εν γένει αλλά και την προώθηση του προϊόντος μέσω των social media και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διεξαγωγή των παραπάνω διαδικασιών. Στα πλαίσια της κατάρτισης, οι ωφελούμενοι πραγματοποίησαν και μελέτες περιπτώσεων στις οποίες εφάρμοσαν στην πράξη τις γνώσεις που έλαβαν στο θεωρητικό μέρος αυτού.
Τέλος μέσω των συνολικών δράσεων του προγράμματος, επιτεύχθηκαν οι παρακάτω στόχοι:
Η συμβολή στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του αγροδιατροφικού τομέα, μέσα από την ενδυνάμωση της επαγγελματικής κατάρτισης και ειδίκευσης σημαντικού αριθμού ατόμων που απασχολούνται στον τομέα αυτό,
Η υψηλής ποιότητας ειδίκευση των ατόμων που απασχολούνται στον τομέα των τροφίμων και των αγροτικών προϊόντων και η επακόλουθη αύξηση της παραγωγικότητας της εργασίας και της ποιότητας του τελικού προϊόντος και της προώθησής του, τα οποία συμβάλλουν στην τόνωση της τοπικής αγοράς και τη στήριξη του τοπικού εργατικού δυναμικού.
Comments