top of page

Κατάρτιση σε τεχνολογικά εργαλεία για 4 Γάλλους εκπαιδευτές στην Επιμορφωτική Κιλκίς

Σε συνέχεια της άριστης συνεργασίας που αναπτύχθηκε μεταξύ της Επιμορφωτικής Κιλκίς και του εκπαιδευτικού οργανισμού Formethic από την Γαλλία, συντονιστή του έργου Erasmus+ CSR and Ethics in Training Centres, η Επιμορφωτική φιλοξένησε 4 εκπαιδευτές από την Τουλούζη, στο Κιλκίς, από τις 11 έως τις 14 Ιουλίου 2022, στο πλαίσιο επιμορφωτικού σεμιναρίου.



Το πρόγραμμα κατάρτισης περιλάμβανε την παρουσίαση και εργασία (case studies) σε καινοτόμα ψηφιακά εκπαιδευτικά εργαλεία και μεθόδους που σαν στόχο έχουν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των καταρτιζόμενων και να κάνουν την εκπαιδευτική διαδικασία πιο ελκυστική και αποδοτική (σε όρους απόκτησης νέων γνώσεων και δεξιοτήτων). Η ενεργός συμμετοχή των εκπαιδευομένων, το θετικό κλίμα που δημιουργήθηκε από την αρχή, άλλα και ο αμοιβαίος σεβασμός μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών δημιούργησαν το ιδανικό περιβάλλον για μάθηση και συνεργασία. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να εργαστούν με νέα εκπαιδευτικά εργαλεία, να εκφράσουν τη δημιουργικότητά τους και να παράξουν υλικό που θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν στις καθημερινές τους εκπαιδευτικές δραστηριότητες.



Οι Γάλλοι εκπαιδευτές κατά τη διάρκεια της παραμονής τους επισκέφθηκαν εκτός από την πόλη του Κιλκίς, τους καταρράκτες του Σκρά, τη Θεσσαλονίκη άλλα και τις παραλίες της Χαλκιδικής, ενώ δεν παρέλειψαν να απολαύσουν τις τοπικές γεύσεις και την Ελληνική γαστρονομία.



Η εκπαιδευτική κινητικότητα είναι μέρος του έργου “Let's improve our trainers' competencies: The arts as a learning medium for learners with disabilities” που υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+.

Η Επιμορφωτική Κιλκίς, είχε τη χαρά να ανταποδώσει τη φιλοξενία της Formethic το 2019, όταν δύο στελέχη της βρέθηκαν στη Τουλούζη για τις ανάγκες της εναρκτήριας συνάντησης του έργου CSR and Ethics in TCs. Η εποικοδομητική συνεργασία των δύο φορέων συνεχίζεται ήδη με την υποβολή μιας νέας πρότασης στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+.




Comments


bottom of page